آوای بهشت

بسم الله الرحمن الرحیم ...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ...

از دور که می رسید آوای بهشت
ما را به جنون کشید آوای بهشت
تا قرب الی الحسین ( ع ) ما را برسان
ای زمزمه ی شهید... آوای بهشت
شاعر:مصطفی عمانیان

آوای بهشت همیشه و همه جا طنین انداز است ... فقط کاش گوش ِ دلمان گرفته نباشد ...

هرگونه کپی برداری با ذکر صلواتی برای تعجیل مولا صاحب الزمان بلا مانع است .
فقط ترجیحا مطالبی که از سایر منابع اتخاذ شده با ذکر منبع اصلی استفاده شود ...
یا علی مدد ...

نویسندگان

شهید بزرگوار تولدت مبارک ...

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۳۳ ب.ظ

راه روشنت را تا ابد ادامه میدهیم...




یک لحظه چشم دیدن خود را به من ببخش

آیینه های روشن خود را به من ببخش

پرواز را تو تجربه کردی...مبارکت

حالا پر پریدن خود را به من ببخش

این گامهای خسته در آغاز راه تو

وامانده اند...توسن خود را به من ببخش

من مرده ام تو زنده تر از قبل خود شدی

برخیزو زود مدفن خود را به من ببخش

...

این شعر را بگیر ولی در ازای آن

آیینه های روشن خود را به من ببخش

((مهرداد قصری فر))



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
یسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">