آوای بهشت

بسم الله الرحمن الرحیم ...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ...

از دور که می رسید آوای بهشت
ما را به جنون کشید آوای بهشت
تا قرب الی الحسین ( ع ) ما را برسان
ای زمزمه ی شهید... آوای بهشت
شاعر:مصطفی عمانیان

آوای بهشت همیشه و همه جا طنین انداز است ... فقط کاش گوش ِ دلمان گرفته نباشد ...

هرگونه کپی برداری با ذکر صلواتی برای تعجیل مولا صاحب الزمان بلا مانع است .
فقط ترجیحا مطالبی که از سایر منابع اتخاذ شده با ذکر منبع اصلی استفاده شود ...
یا علی مدد ...

نویسندگان

این سنگ ،گوشه ی چشم ارباب است به بنده اش...

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱ ب.ظ

آقا!سلام...

ارباب!سلام...

دلم هنوز هم در حسرت دیدار توست.ولی باز هم این بار بزرگیت را به رخم کشیدی.

هزار بار آرزو کردم که غلامت باشم،خاک پاکت را سرمه ی چشمانم کنم!

عطر کربلایت را ضماد زخم های انتظار وصالت کنم!

هر روز صبح چشمانم را به دیدن گنبدت منور کنم!

هان! که تو بهترین اربابی ...آری ،باز هم قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند؛ ولی...

اربابمآقایم این بار قول می دهم امانت دار خوبی باشم …

            همین ابری که از آسمان خوابگهت تحفه ای برایم شد؛

            گوشه ی این قبر شش گوشه برایم دنیاییست...

            این سنگ ،گوشه ی چشم ارباب است به بنده اش...

                 برایم عالم ست...!

                     من؛حقیر، من؛ فقیر ،ولی تو...

                                       ارباب عظیم ؛ارباب کریم...!

بخشیدی به من گوشه ای از آن قبر شش گوشه ای را که گر چه رسیدن به آن روحم را نوازش میکند و چشمانم را بارانی ؛

ولی بازهم  بار حسرت سر گذاشتن و گریستن بر رویش راباید به دوش میکشیدم،ولی حالا...حالا...

                       در دستانم است...

                             می بویمش...

                                  می بوسمش...

                                       سرمه ی چشمانم می کنم و می گریم...

                                          می گریم...

                  بر سکوی پرواز دستانم می گیرم و

                                      عطر کربلایت را به جان می کشم...!

                                                                                           یا حسین...


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۳۰
یسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">