آوای بهشت

بسم الله الرحمن الرحیم ...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ...

از دور که می رسید آوای بهشت
ما را به جنون کشید آوای بهشت
تا قرب الی الحسین ( ع ) ما را برسان
ای زمزمه ی شهید... آوای بهشت
شاعر:مصطفی عمانیان

آوای بهشت همیشه و همه جا طنین انداز است ... فقط کاش گوش ِ دلمان گرفته نباشد ...

هرگونه کپی برداری با ذکر صلواتی برای تعجیل مولا صاحب الزمان بلا مانع است .
فقط ترجیحا مطالبی که از سایر منابع اتخاذ شده با ذکر منبع اصلی استفاده شود ...
یا علی مدد ...

نویسندگان

فردا روز دست خدا، روز خداست...

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۳۶ ق.ظ

خدایا!

فردا ما با صراحت هر چه تمام‌تر، از اصل مسلم ولایت فقیه و از مصداق مقتدر آن، دفاع خواهیم کرد.

فردا هر «مرگ بر آمریکا»ی ما ان‌شاء‌الله تیری است بر قلب کاخ سفید.

فردا معلوم خواهد شد برخلاف نظر بعضی‌ها، این کاخ روسیاه سفید است که نیاز به تغییر چهره دارد، نه حسینیه خدایی امام خمینی (ره).

فردا معلوم خواهد شد طرف حساب آمریکا، انقلاب اسلامی است،

فردا «روز حضور» است اما این فردا، خود، فردایی دیگر می‌خواهد؛ «روز ظهور».

فردا ما با حضور خود، بر دهان دشمن تو می‌کوبیم.

باشد که فردایی دیگر، «الله» اذن بر آمدن «بقیه‌الله» دهد… و تسکین دهد این دل بی‌قرار را...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۲
یسنا

نظرات  (۹)

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۰۴:۳۵ علی اکبر مجنون الحسین جان

بسم رب الزهرا ارواحناله لک الفدا

باسلام وادب...

یک پیشنهاد!

باکمال تواضع در برابر ساحت قدسی پروردگار عالم و مولانا اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا

و شما برادرعزیزم وخواهر گرامی ام ؛پیشنهاد می شود بافرارسیدن در ایام شهادت بی بی جان دوعالم

فاطمه زهرا روحنافدا و نگه داشتن پاس حرمت آن اولیا مخدره؛ تمامی بلاگهای خود را در ستون یا هدر آن ؛

به نام قدسی ملیکه پروردگارمتعال مزین نمائیم که در این ایام نشان دهنده عزاداری ما نیز در فضای مجازی و

این سنگر ولایی  باشد.تقاضامنداست این پیشنهاد را باکمال احترام ؛به لینکهای دیگر خود اطلاع دهید.

والسلام

من الله التوفیق

ان شاالله

مجنون الحسین جان

23/11/1392

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۳ علی اکبر مجنون الحسین جان
نصوح کیست و توبه نصوح چیست؟

اینکه توبه نصوح چیست؟ تفسیرهاى زیادى براى آن ذکر کرده اند تا آنجا که بعضى شماره تفسیرهاى آن را بالغ بر بیست و سه تفسیر دانسته اند ولى همه این تفسیرها تقریبا به یک حقیقت باز مى گردد، با شاخ و برگها و شرائط مختلف توبه است.

از جمله اینکه: "توبه نصوح" آن است که واجد چهار شرط باشد:

پشیمانى قلبى، استغفار زبانى، ترک گناه، و تصمیم بر ترک در آینده.

بعضى دیگر گفته اند: "توبه نصوح" آن است که واجد سه شرط باشد:

ترس از اینکه پذیرفته نشود، امید به اینکه پذیرفته شود، و ادامه اطاعت خدا.

یا اینکه" توبه نصوح" آن است که گناه خود را همواره در مقابل چشم خود ببینى و از آن شرمنده باشى! یا اینکه "توبه نصوح" آن است که مظالم را به صاحبانش بازگرداند، و از مظلومین حلیت بطلبد، و بر اطاعت خدا اصرار ورزد و مانند اینها که همگى شاخ و برگ یک واقعیت است و این توبه خالص و کامل است.

نصوح کیست؟

داستانی برای توبه نصوح در مثنوی معنوی آمده که با زبان نمادین چگونگی یک توبه واقعی را شرح می دهد اما شرح داستان:  

                    

شرح این توبه‌ی نصوح از من شنو             بگرویدستی، ولیک از نو گرو

بود مردی پیش از این، نامش نصوح             بُد ز دلاکی زن او را فتوح

نصوح مردی بود با هیئت و قیافه‌ی زنانه. او در حمام‌های زنان به کار مشغول بود و بخصوص دختر شاه را دلاکی می‌کرد و کسی هم به جنسیت حقیقی او پی نبرده بود. او سالیان متمادی بر این کار بود و از این راه هم امرار معاش می‌کرد و هم ارضای شهوت. گرچه چندین بار به حکم وجدان توبه کرده بود اما هر بار اخگر شهوت، او را به کام خود اندر می‌ساخت. روزی نصوح برای رهایی از این فعل قبیح نزد عارفی ربانی رفت و به او گفت مرا نیز دعا کن. آن عارف که مردی روشن‌بین بود، بی‌آنکه خواسته‌ی او را بپرسد بفراست دریافت که مشکل او چیست. به عبارت دیگر ضمیر او را خواند، ولی چیزی به رویش نیاورد. فقط تبسمی کرد و گفت إن شاالله توبه نصیبت می‌شود.

اى کسانى که ایمان آورده‏اید بسوى خدا توبه کنید، توبه‏اى خالص امید است (با این کار) پروردگارتان گناهان تان را ببخشد و شما را در باغ هایى از بهشت که نهرها از زیر درختانش جارى است وارد کند، در آن روزى که خداوند پیامبر و کسانى را که با او ایمان آوردند خوار نمى‏کند این در حالى است که نورشان پیشاپیش آنان و از سوى راست شان در حرکت است، و مى‏گویند: «پروردگارا! نور ما را کامل کن و ما را ببخش که تو بر هر چیز توانایى

دعای آن عارف به اجابت رسید و اسباب توبه‌ی نصوح بدین صورت فراهم شد:

روزی نصوح طبق روال همیشگی در حمام زنانه مشغول کار بود که ناگهان قیل و قالی بلند شد و در آن میان زنی جار زد که یکی از مرواریدهای گوشواره‌ی دختر شاه گم شده است. در حمام را ببندید و نگذارید کسی خارج شود تا جامه و بقچه‌ی حاضران وارسی شود.

بقچه‌ها را روی زمین ولو کردند و جامه‌ها را بدقت گشتند اما از دانه مروارید خبری نشد. ناچار گفتند همه باید کاملاً برهنه شوند و یکی یکی مورد بازدید قرار گیرند. نصوح با شنیدن این حرف بکلی خود را باخت و افتان به خلوت حمام رفت و در حالی که بدنش مثل بید می‌لرزید با تمام وجود و با دلی شکسته خدا را طلبید و گفت: خداوندا گرچه بارها توبه‌ام بشکستم، اما تو را به مقام ستاریتت این بار نیز فعل قبیحم بپوشان تا زین پس گرد هیچ گناهی نگردم.

نصوح آنقدر خدایا خدایا کرد که در و دیوار نیز با او همنوا شدند. در این اثنا نوبت وارسی نصوح رسید. زنی نام او را صدا زد. اما همینکه او نام خود را شنید از ترس، بند دلش پاره شد و بر کف حمام افتاد و از هوش رفت. در این فاصله زنی جار زد که مژده مژده مروارید پیدا شد. ناگهان در حمام ولوله‌ای افتاد. زنان دستک‌زنان شادمانی خود را از یافته‌شدن مروارید اعلام کردند. و نصوح نیز در فضایی آکنده از شادمانی به هوش آمد و دید که خطر از کنار گوشش گذشته است. زنانی که بدو ظنین بودند نزدش آمدند و عذرها خواستند. او در این واقعه عیاناً لطف و عنایت ربانی را مشاهده کرد. این بود که بر توبه‌اش ثابت‌قدم ماند و فوراً از آن کار کناره گرفت. چند روزی از غیبت او در حمام سپری نشده بود که دختر شاه او را به کار در حمام زنانه دعوت کرد، ولی نصوح جواب داد که دستم علیل شده و قادر به دلاکی و مشت و مال نیستم، و دیگر هم نرفت.( مثنوی معنوی، دفتر پنجم، بیت 2228 به بعد)

نصح (بر وزن فلس) به معنى خالص شدن و خالص کردن است. در اقرب الموارد آمده «نصحه نصحا و نصحا» یعنى او را پند داد و دوستى را بر وى خالص کرد.

پند دادن را از آن جهت نصح و نصیحت گویند که از روى خلوص نیّت و خیر خواهى محض است «وَ لا یَنْفَعُکُمْ نُصْحِی إِنْ أَرَدْتُ أَنْ أَنْصَحَ لَکُمْ ...» (1) نصیحت من به شما نفع نمی دهد اگر بخواهم پندتان دهم.

(نصح) «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا تُوبُوا إِلَى اللَّهِ تَوْبَةً نَصُوحاً ...» (2) نصوح به فتح اوّل به معنى فاعل و نصیحت کننده است توبه نصوح آن است که شخص را نصیحت می کند دیگر به گناه باز نگردد.

در صحاح و قاموس، توبه نصوح را توبه صادقه گفته است. راغب، توبه محکم نیز گفته است. به هر حال توبه نصوح آن است که عود بر گناه در آن نباشد.

در مجمع آمده که معاذ بن جبل گفت: یا رسول اللّه توبه نصوح چیست؟

فرمود: «أن یتوب التّائب ثمّ لا یرجع فى ذنب کما لا یعود اللبن الى الضرع» یعنى توبه کند بعد به گناه برنگردد چنان که شیر به پستان باز نمی گردد.

چون بنده اى توبه نصوح کند، خدا دوستش دارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بپوشاند.

در کافى از ابو الصباح کنانى نقل کرده که از حضرت صادق علیه السّلام از توبه نصوح پرسید فرمود: «یتوب العبد من الذنب ثمّ لا یعود فیه». (3)

«یَأَیهّا الَّذِینَ ءَامَنُواْ تُوبُواْ إِلىَ اللَّهِ تَوْبَةً نَّصُوحًا عَسىَ‏ رَبُّکُمْ أَن یُکَفِّرَ عَنکُمْ سَیّاتِکُمْ وَ یُدْخِلَکُمْ جَنَّاتٍ تجرِى مِن تحتِهَا الْأَنْهَارُ یَوْمَ لَا یخزِى اللَّهُ النَّبی وَ الَّذِینَ ءَامَنُواْ مَعَهُ نُورُهُمْ یَسْعَى‏ بَینْ أَیْدِیهِمْ وَ بِأَیْمَانهمْ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَتْمِمْ لَنَا نُورَنَا وَ اغْفِرْ لَنَا إِنَّکَ عَلىَ‏ کُلّ شىءٍ قَدِیرٌ» ؛

«اى کسانى که ایمان آورده‏اید بسوى خدا توبه کنید، توبه‏اى خالص امید است (با این کار) پروردگارتان گناهان تان را ببخشد و شما را در باغ هایى از بهشت که نهرها از زیر درختانش جارى است وارد کند، در آن روزى که خداوند پیامبر و کسانى را که با او ایمان آوردند خوار نمى‏کند این در حالى است که نورشان پیشاپیش آنان و از سوى راست شان در حرکت است، و مى‏گویند: «پروردگارا! نور ما را کامل کن و ما را ببخش که تو بر هر چیز توانایى!» (4)

و فی الکافی، عنه علیه السلام: "إذا تاب العبد توبة نصوحاً احبّه اللَّه فستر علیه فی الدنیا و الآخرة. قیل و کیف یستر علیه؟ قال: ینسی ملکیه ما کتبا علیه من الذنوب، و یوحی الى جوارحه اکتمی علیه ذنوبه، و یوحی الى بقاع الأرض اکتمی ما کان یعمل علیک من الذنوب، فیلقى اللَّه حین یلقاه و لیس یشهد علیه بشی‏ء من الذنوب"‏.

چون بنده اى توبه نصوح کند، خدا دوستش دارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بپوشاند.

راوى گوید: گفتم چگونه گناهانش را مى پوشاند؟

فرمود: آنچه را ازگناهان که دو فرشته موکل بر او نوشته اند از یادشان مى برد، و به اعضا و جوارحش دستور دهد که گناهانش را پنهان دارند، و به بقاع زمین نیز فرمان دهد که آنچه بر روى تو گناه کرده مخفى بدار، پس خدا را ملاقات نماید در حالى که هیچ گواهى نباشد که بر گناهان او شهادت دهد. (5) 

 پی نوشت ها :

(1) هود، 34

(2) تحریم، 8

(3) ر.ک: قاموس قرآن، ج ‏7، ص 71

(4) تحریم، 8

(5) تفسیر الصافی، ج ‏5، ص 197 

هدیه ای از طرف مادرسادات به تمام خوبان درگاه خداوند

متوسل به روح آسمانی مادرسادات ان شاالله برای فرج مولایمان

دعا کنیم....اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم...اللهم عجل لولیک الفرج

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۸ علی اکبر مجنون الحسین جان
نصوح کیست و توبه نصوح چیست؟

اینکه توبه نصوح چیست؟ تفسیرهاى زیادى براى آن ذکر کرده اند تا آنجا که بعضى شماره تفسیرهاى آن را بالغ بر بیست و سه تفسیر دانسته اند ولى همه این تفسیرها تقریبا به یک حقیقت باز مى گردد، با شاخ و برگها و شرائط مختلف توبه است.

از جمله اینکه: "توبه نصوح" آن است که واجد چهار شرط باشد:

پشیمانى قلبى، استغفار زبانى، ترک گناه، و تصمیم بر ترک در آینده.

بعضى دیگر گفته اند: "توبه نصوح" آن است که واجد سه شرط باشد:

ترس از اینکه پذیرفته نشود، امید به اینکه پذیرفته شود، و ادامه اطاعت خدا.

یا اینکه" توبه نصوح" آن است که گناه خود را همواره در مقابل چشم خود ببینى و از آن شرمنده باشى! یا اینکه "توبه نصوح" آن است که مظالم را به صاحبانش بازگرداند، و از مظلومین حلیت بطلبد، و بر اطاعت خدا اصرار ورزد و مانند اینها که همگى شاخ و برگ یک واقعیت است و این توبه خالص و کامل است.

نصوح کیست؟

داستانی برای توبه نصوح در مثنوی معنوی آمده که با زبان نمادین چگونگی یک توبه واقعی را شرح می دهد اما شرح داستان:  

                    

شرح این توبه‌ی نصوح از من شنو             بگرویدستی، ولیک از نو گرو

بود مردی پیش از این، نامش نصوح             بُد ز دلاکی زن او را فتوح

نصوح مردی بود با هیئت و قیافه‌ی زنانه. او در حمام‌های زنان به کار مشغول بود و بخصوص دختر شاه را دلاکی می‌کرد و کسی هم به جنسیت حقیقی او پی نبرده بود. او سالیان متمادی بر این کار بود و از این راه هم امرار معاش می‌کرد و هم ارضای شهوت. گرچه چندین بار به حکم وجدان توبه کرده بود اما هر بار اخگر شهوت، او را به کام خود اندر می‌ساخت. روزی نصوح برای رهایی از این فعل قبیح نزد عارفی ربانی رفت و به او گفت مرا نیز دعا کن. آن عارف که مردی روشن‌بین بود، بی‌آنکه خواسته‌ی او را بپرسد بفراست دریافت که مشکل او چیست. به عبارت دیگر ضمیر او را خواند، ولی چیزی به رویش نیاورد. فقط تبسمی کرد و گفت إن شاالله توبه نصیبت می‌شود.

اى کسانى که ایمان آورده‏اید بسوى خدا توبه کنید، توبه‏اى خالص امید است (با این کار) پروردگارتان گناهان تان را ببخشد و شما را در باغ هایى از بهشت که نهرها از زیر درختانش جارى است وارد کند، در آن روزى که خداوند پیامبر و کسانى را که با او ایمان آوردند خوار نمى‏کند این در حالى است که نورشان پیشاپیش آنان و از سوى راست شان در حرکت است، و مى‏گویند: «پروردگارا! نور ما را کامل کن و ما را ببخش که تو بر هر چیز توانایى

دعای آن عارف به اجابت رسید و اسباب توبه‌ی نصوح بدین صورت فراهم شد:

روزی نصوح طبق روال همیشگی در حمام زنانه مشغول کار بود که ناگهان قیل و قالی بلند شد و در آن میان زنی جار زد که یکی از مرواریدهای گوشواره‌ی دختر شاه گم شده است. در حمام را ببندید و نگذارید کسی خارج شود تا جامه و بقچه‌ی حاضران وارسی شود.

بقچه‌ها را روی زمین ولو کردند و جامه‌ها را بدقت گشتند اما از دانه مروارید خبری نشد. ناچار گفتند همه باید کاملاً برهنه شوند و یکی یکی مورد بازدید قرار گیرند. نصوح با شنیدن این حرف بکلی خود را باخت و افتان به خلوت حمام رفت و در حالی که بدنش مثل بید می‌لرزید با تمام وجود و با دلی شکسته خدا را طلبید و گفت: خداوندا گرچه بارها توبه‌ام بشکستم، اما تو را به مقام ستاریتت این بار نیز فعل قبیحم بپوشان تا زین پس گرد هیچ گناهی نگردم.

نصوح آنقدر خدایا خدایا کرد که در و دیوار نیز با او همنوا شدند. در این اثنا نوبت وارسی نصوح رسید. زنی نام او را صدا زد. اما همینکه او نام خود را شنید از ترس، بند دلش پاره شد و بر کف حمام افتاد و از هوش رفت. در این فاصله زنی جار زد که مژده مژده مروارید پیدا شد. ناگهان در حمام ولوله‌ای افتاد. زنان دستک‌زنان شادمانی خود را از یافته‌شدن مروارید اعلام کردند. و نصوح نیز در فضایی آکنده از شادمانی به هوش آمد و دید که خطر از کنار گوشش گذشته است. زنانی که بدو ظنین بودند نزدش آمدند و عذرها خواستند. او در این واقعه عیاناً لطف و عنایت ربانی را مشاهده کرد. این بود که بر توبه‌اش ثابت‌قدم ماند و فوراً از آن کار کناره گرفت. چند روزی از غیبت او در حمام سپری نشده بود که دختر شاه او را به کار در حمام زنانه دعوت کرد، ولی نصوح جواب داد که دستم علیل شده و قادر به دلاکی و مشت و مال نیستم، و دیگر هم نرفت.( مثنوی معنوی، دفتر پنجم، بیت 2228 به بعد)

نصح (بر وزن فلس) به معنى خالص شدن و خالص کردن است. در اقرب الموارد آمده «نصحه نصحا و نصحا» یعنى او را پند داد و دوستى را بر وى خالص کرد.

پند دادن را از آن جهت نصح و نصیحت گویند که از روى خلوص نیّت و خیر خواهى محض است «وَ لا یَنْفَعُکُمْ نُصْحِی إِنْ أَرَدْتُ أَنْ أَنْصَحَ لَکُمْ ...» (1) نصیحت من به شما نفع نمی دهد اگر بخواهم پندتان دهم.

(نصح) «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا تُوبُوا إِلَى اللَّهِ تَوْبَةً نَصُوحاً ...» (2) نصوح به فتح اوّل به معنى فاعل و نصیحت کننده است توبه نصوح آن است که شخص را نصیحت می کند دیگر به گناه باز نگردد.

در صحاح و قاموس، توبه نصوح را توبه صادقه گفته است. راغب، توبه محکم نیز گفته است. به هر حال توبه نصوح آن است که عود بر گناه در آن نباشد.

در مجمع آمده که معاذ بن جبل گفت: یا رسول اللّه توبه نصوح چیست؟

فرمود: «أن یتوب التّائب ثمّ لا یرجع فى ذنب کما لا یعود اللبن الى الضرع» یعنى توبه کند بعد به گناه برنگردد چنان که شیر به پستان باز نمی گردد.

چون بنده اى توبه نصوح کند، خدا دوستش دارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بپوشاند.

در کافى از ابو الصباح کنانى نقل کرده که از حضرت صادق علیه السّلام از توبه نصوح پرسید فرمود: «یتوب العبد من الذنب ثمّ لا یعود فیه». (3)

«یَأَیهّا الَّذِینَ ءَامَنُواْ تُوبُواْ إِلىَ اللَّهِ تَوْبَةً نَّصُوحًا عَسىَ‏ رَبُّکُمْ أَن یُکَفِّرَ عَنکُمْ سَیّاتِکُمْ وَ یُدْخِلَکُمْ جَنَّاتٍ تجرِى مِن تحتِهَا الْأَنْهَارُ یَوْمَ لَا یخزِى اللَّهُ النَّبی وَ الَّذِینَ ءَامَنُواْ مَعَهُ نُورُهُمْ یَسْعَى‏ بَینْ أَیْدِیهِمْ وَ بِأَیْمَانهمْ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَتْمِمْ لَنَا نُورَنَا وَ اغْفِرْ لَنَا إِنَّکَ عَلىَ‏ کُلّ شىءٍ قَدِیرٌ» ؛

«اى کسانى که ایمان آورده‏اید بسوى خدا توبه کنید، توبه‏اى خالص امید است (با این کار) پروردگارتان گناهان تان را ببخشد و شما را در باغ هایى از بهشت که نهرها از زیر درختانش جارى است وارد کند، در آن روزى که خداوند پیامبر و کسانى را که با او ایمان آوردند خوار نمى‏کند این در حالى است که نورشان پیشاپیش آنان و از سوى راست شان در حرکت است، و مى‏گویند: «پروردگارا! نور ما را کامل کن و ما را ببخش که تو بر هر چیز توانایى!» (4)

و فی الکافی، عنه علیه السلام: "إذا تاب العبد توبة نصوحاً احبّه اللَّه فستر علیه فی الدنیا و الآخرة. قیل و کیف یستر علیه؟ قال: ینسی ملکیه ما کتبا علیه من الذنوب، و یوحی الى جوارحه اکتمی علیه ذنوبه، و یوحی الى بقاع الأرض اکتمی ما کان یعمل علیک من الذنوب، فیلقى اللَّه حین یلقاه و لیس یشهد علیه بشی‏ء من الذنوب"‏.

چون بنده اى توبه نصوح کند، خدا دوستش دارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بپوشاند.

راوى گوید: گفتم چگونه گناهانش را مى پوشاند؟

فرمود: آنچه را ازگناهان که دو فرشته موکل بر او نوشته اند از یادشان مى برد، و به اعضا و جوارحش دستور دهد که گناهانش را پنهان دارند، و به بقاع زمین نیز فرمان دهد که آنچه بر روى تو گناه کرده مخفى بدار، پس خدا را ملاقات نماید در حالى که هیچ گواهى نباشد که بر گناهان او شهادت دهد. (5) 

 پی نوشت ها :

(1) هود، 34

(2) تحریم، 8

(3) ر.ک: قاموس قرآن، ج ‏7، ص 71

(4) تحریم، 8

(5) تفسیر الصافی، ج ‏5، ص 197 

هدیه ای از طرف مادرسادات به تمام خوبان درگاه خداوند

متوسل به روح آسمانی مادرسادات ان شاالله برای فرج مولایمان

دعا کنیم....اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم...اللهم عجل لولیک الفرج

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۹ هم‌قدم راوی
22 بهمن، همیشه یوم الله است؛ چون افق آن، رسیدن به موعود است؛ رسیدن به حرف خدا...
یا علی
پاسخ:
یاعلی (علیه السلام)
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۰ علی اکبر مجنون الحسین جان
سلام گرامی...
رسائل بندگی ؛ققنوس کربلا دو به روزه ...
یاعلی مددی...
پاسخ:
سلام بزرگوار...
یاعلی
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۵۷ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین ارواحناله لک الفدا

سلام و ادب....
به وبلاگ سربزنید و به عزیزان و همراهانتان
نیز آدرس را ارائه نمائید....
kheyme.blog.ir
التماس دعای عهد و فرج مولایمان ان شاالله...
باتشکر......
پاسخ:
سلام
چشم ان شاءالله...
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۴۵ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

باسلام وادب ....
غروب روز جمعه است ... سلامت وفرج مولایمان ابتدا خواهان سلام وصلوات از سوی شما خواهران وبرادران گرامی ام هستم که آن دعای الهی عظم البلاء خواهد بود واما بعد بسیار مهم و حیاتی که ان شاالله هرجا هستید این موضوع را پیگیری کنید و خواهش دارم که غافل از این موضوع نشوید که خدا همه ما را یاری خواهد نمود ان شاالله....
و اما پیشنهاد  و در خواست...

یک پیشنهاد !!!خواهشمند است به اشتراک بگذارید....
دوستان گرامی ومومنین بزرگوار؛در شرایط فعلی منطقه ی خاور میانه
و اعلام برائت از حرکت سازنده ی فیلم "روز رستاخیز "که چهره ی
عزیزان و بزرگان تشیع را در فیلم به وضوح نشان داده است و اکنون که
ما شیعیان مولایمان امیرالمومنین علی ابن ابیطالب ارواحناله لک الفدا
مورد هجمه ی سنگین از سوی سلفی ها وتکفیریها قرار گرفته ایم و این روند
باعث کشته شدن بیشتر شیعیان از سوی آنها در تمام جهان اسلام شده
و ما را به خرافه پرستی و غیره از ذهن فاسدشان محکوم می نمایند ؛ و این موضوع باعث روندی شده که بقاء متبرکه آل الله ارواحناله لک الفدا و تمامی اصحاب خاندان رسول خدا و آنچه معتقدات راستین اسلام ناب محمدی می باشد وارد مرحله ی تازه ای گردد که مورد تهاجم ودست درازی و تخریب گسترده است؛لذا تقاضامند!!!!!!!!!
است کمپینی را ایجاد فرمائید و به جهت اعتراض از این فیلم و کارگردانش؛که کار را از جهل گذرانده است و با عنادی محکم در مقابل همه ی دلسوزان ایستادگی می نماید؛
این موضوع را مورد پیگیری مسئولین فرهنگی کشور اسلامی یمان
قرار دهید ؛چرا که علمای بزرگوار از شهر نورانی قم به این کارگردان که به ظاهر خود را مومن و انقلابی می نامد؛ نامه نوشته اند و اعتراض نموده اند ؛اما این جناب بی ادب ؛ با کمال بی ادبی تمام  به ساحت مقدس رجال دینی و الهی مان؛ از این موضوع تمرد نموده و آنها را مورد خطاب ناخوشایندی قرار داده است...دوستان گرامی ام ؛ خواهران خوبم وبرادران بزرگوارم ؛ خواهش می کنم این خبر را به گوش تمام دوستان خود برسانید؛
چون این موارد اکنون و در حال حاضر در منطقه خاور میانه از لحاظ سیاسی
و امنیتی باعث تخریب و تهدید بیشتر جان عزیزان و شیعیان امام زمان ازرواحناله لک الفدا خواهد شد و امید است آنان که منتظر فرج مولایمان هستند در این امر رضای خدواند تبارک وتعالی و مولایمان را در نظر گیرند که باعث خشنودی آن ولی گرامی و غریب خداوند خواهید شد و این غم سنگین که امروز موجب دل حضرتشان شده ومی شود را کمی سبک نمائیم.ان شاالله
عزیزان هر عمل ما که باعث کشته شدن و یا مشکلات پیش پای یک شیعه ی آن حضرت شود؛ بدانید در آن خون  و آن مشکل ما در دنیا وعقبا  پاسخگو خواهیم بود.... والسلام علیکم و الرحمه الله وبرکاه
اجر کم عندالله بحق مولایمان حسین جان.....
مجنون الحسین جان...العبد فقیر ...

۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۴۹ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب العباس ابن الحیدر ساقی العطشا"اروحناله لک الفدا"

باسلام و ادب محضر خواهران وبراردان گرامی ام

پیام حضرت آیت الله العظمی وحید در مورد پخش فیلم "روز رستاخیز"به جوانان جوانمرد به حرمت حضرت مولانا اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا ...
خواهشمند است این پیام را به همه همسنگران و مومنین و مومنات برسانید...
با لبیک یا مهدی ارواحناله لک الفدا....

به حرمت مولانا اباعبدالله الحسین جان

این موضوع از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود ...
http://aghigh.ir/files/fa/news/1392/11/26/38857_815.mp3

التماس دعای عهد وفرج مولانا حجت ابن الحسن اروحناله لک الفدا
الهی عظم البلاء
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۲ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب العلی اعلاء ارواحناله لک الفدا
باسلام وادب...
روز مولایمان امیرالمومنین ارواحناله لک الفدا وبی بی دوعالم فاطمه زهراروحنافدا
هدیه ای تقدیم همه همسنگرانم
التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله

هشت فایده تقوا در کلام مولی الموحدین
 امام على علیه‌‏السلام فرمودند: همانا تـقـواى خــدا داروى درد قـلب‏هـاى شماست و بیـنا کننده کورى دلها‏‌یتان و شـفابخش بیمارى جسم‌هایتان و برطرف کننده تـباهى سیـنه‌‏هایتان.و پاک کننده آلودگى جانـ‏هایتان و روشـنى بخش ضعف چشم‏‌هایتان و فرو نشاننده‌ تـرس و اضطراب دل‏‌هایتان و زداینده سـیاهى ظُلمتتان.
متن حـدیث:علی بن ابی طالب علیه‌‏السلام : إنَّ تَقوَى اللّه دَواءُ دَاءِ قُلوبِکُم،وبَصَرُ عَمى أفئدتِکُم، وشِفاءُ مَرَضِ أجسادِکُم ، وصَلاحُ فَسادِ صُدورِکُم، وطَهورُ دَنَسِ أنفُسِکُم، وجَلاءُ عَشا أبصارِکُم، وأمنُ فَزَعِ جَأشِکُم، وضِیاءُ سَوادِ ظُلمَتِکُم.
نهج البلاغه، خطبه ۱۹۸

پاسخ:
سلام و سپاس 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">